Dé bestemming voor uw toeristische communicatie!
Februari 2016. Toerisme Provincie Antwerpen plant zijn nieuwe gids: 120 bladzijden, om te verdelen vanaf … mei. Schrijf.be stuurt vier copywriters op expeditie. Resultaat? Beeldrijk beschreven trekpleisters, een gelukkige opdrachtgever en toeristen van 1 tot 100 jaar met pretoogjes.
Roos Mariën, coördinator van de Kempen-marketing, hoopte op teksten van torenhoge kwaliteit, snel en flexibel geleverd. “Schrijf.be dook als eerste op in mijn Google-search én in de aanbevelingen van collega’s. Hun offerte, referenties en gedetailleerde plan van aanpak stelden me meteen gerust.”
Persoonlijk. Actief. Uitnodigend
Schrijf.be nam een vliegende start: “Kort na de startmeeting in ons Turnhoutse kantoor, landde de eerste tekst in onze mailbox. En geloof het of niet: de schrijfstijl zat meteen goed. Persoonlijk. Actief. Uitnodigend. Precies wat je als toerist wilt lezen!”
Vier tekstschrijvers, één uniforme stijl
In enkele weken tijd 41 gemeentes van het blad laten spatten? Dat is net een heidevennetje te ver voor één tekstschrijver. Daarom schakelde Schrijf.be er maar liefst vier in.
“Dat verliep vlekkeloos”, vindt Roos. “We lazen van alle vier prachtige vondsten – in één uniforme stijl. Bovendien betrapten de lokale toerismehuizen hen nauwelijks op foutjes. Ondanks ons overvloedige bronmateriaal. De gemeentes waren vol lof.”
Inleving. Schwung. Gemoedsrust
Sleutel tot het schrijfsucces? De Schrijfbe’ren bezochten elke trekpleister … in hun gedachten. Dat inlevingsvermogen injecteerde schwung in de brochure. Roos: “De inbegrepen kwaliteitsbewaking en de eindredactie versterkten bovendien onze gemoedrust. En de finale check die jullie spontaan voorstelden, maakte de samenwerking compleet.”
Of Roos Schrijf.be aanbeveelt bij haar collega’s? Nou en of: “Zoekt u professionele copywriters die zich wel heel betrokken opstellen bij uw project? En die uw toeristische troeven treffend vertolken? Parkeer uw project dan bij Schrijf.be.”